MÅNDAG

Men tjäänare!

Sovmorgon idag. Börjar inte förrän 12.30. Har börjat röjt i köket. Jag fattar inte hur snabbt det blir skitigt. Kommer ju även måsta damsuga två ggr i veckan i fortsättningen. Uj, vad jobbiigt!




Annars då?
Jooorrrååå, sattde...

Känns bra att ha jobbat heeela helgen. Känns inte som att jag har missat så mkt. Har haft en jättebra helg ändå!

 
Igår efter jobbet åkte jag hem till far och åt middag. Bytte bil, så förhoppningsvis är min klar ikväll. Nu väntar jag bara på att Jens ska hjälpa mig att sätta in nya stereon i bilen. Sen blir det åka av! Roadtrip innan jättehalkan kommer? Någon?


Myste till det igår med bad, tända ljus och sällskap av den bästa!


Näe nu blir det lunch och sen ska jag ta fooorden till jobbet.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0