Onsdag

Kom igen folket. Skriv vem ni är!

När någon kallar mig vid namnet Malin måste det vara nån jag känner ganska väl. Först trodde jag det var Jennie. Men hon burkar alltid skriva att det är hon. Sen slog det mig att det lät precis som Sickan. Tror dock inte hon läser min blogg. Och sen tog mina gissningar slut. Men signaturen "man kan inte veta" låter exakt som något Sickan skulle säga. Som taget från hennes läppar liksom.



Nog om det.
Jobbat idag. Ett skönt pass mellan 9-17.
Hade en fruktansvärd tur som fick lämna tillbaka bilstereon på vägen hem. Nu blir det till att köpa en billigare ist.
Lagat mat har jag också gjort. Två matlådor. Klapp på huvudet!


Vad händer nu då?
Plugg eller något mer underhållande?


Den som lever får se.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0