Onsdag

Men herregud, är det bara jag som hatar när snön kommer för tidigt och när det kommer alldels för mkt på en gång?
Jag hoppas det regnar bort i helgen.
Kul att jag ska besikta bilen just idag.

Jo, jag vill också ha snö. Men inte nu. Lagomt till jul kan den komma och stanna till sisådär min födelsedag. Sen får det vara nog.

Nu blir det frukost. Vid ett ska jag vara på mittunivseritetet, pirrigt!

Efter föreläsningen ska jag ut till Alnö med pappa. Vi ska vara med Alma en stund och middag blir man också bjuden på. Trevligt!

Ha en bra onsdag folket!

Kommentarer
Postat av: j

jag tyckekr inte att snön kommer en dag för tidigt iallafall! :)

2010-11-11 @ 09:06:47
URL: http://jenniewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0