Tisdag

Amen tjena.

Idag är jag då ledig. Men på något sätt känns det inte lika skönt som jag trodde. Men jag måste ta tag i städningen igen. Ifall det blir folk här i helgen. Jag slutar 18 på fredag, sen är jag ledig hela helgen, och det mina vänner, det ska bli riktigt skönt!

Imorgon börjar som sagt jöken. Jag hoppas att mina inloggningsuppgifter kommer med posten idag, annars blir det svårt att registrera sig. Jag är inte lika nervös idag. Men det kommer nog imorgon vill jag lova. Imorgon ska även min bil besiktas. Är rätt säker på att det kommer gå rakt igenom.


Näe nu ska jag ta mig lite frukost, kl 13 ska jag träffa Josefin och Angelica, mer känd som Josse och Sickan, för en fika.


Adjöööken.
Klatchigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0