Tisdag

Men hej!

Jag glömde ju bort att jag faktiskt var ledig idag. Jag har redan hunnit uträtta några ärenden på stan, även fast de flesta butiker inte ens har öppnat. Jag ha bla shoppat loss på apoteket. Jag tycker dom har sjukt bra grejer! På vägen upp igen slank jag in på Pressbyrån och köpte senaste numret av Lantliv. Julspecial var det också, myyys!
Snart vill jag börja julpyssla. Det är det som är tråkigast med att bo i lägenhet, jag vill ju kunna fylla hela trädgården med ljuslyktor och göra snögubbar mm. Men det får nog väntra några år.


Nu ska jag sätta igång med storkok. Ska göra spagetti och köttfärssås och pasta och skinsås så att det räcker hela veckan. Trots det, så blir det middag på fuxvägen idag.

Näe nu måste jag sätta igång. För kvart i tolv blir det ett lunchpass på friskis.

Jag måste nog äta lite frukost också, magen gav i från sig det konstigaste ljudet ever alldeles nyss.

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Du kan få använda vår trädgård till att fylla med dina lyktor och snögubbar!! =) Du är välkommen!

2010-11-02 @ 14:41:55
Postat av: Suss

Det gör jag gärna :)

2010-11-02 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0