Trollbunden

Idag hade jag tänkt att plugga. Det gick sådär. Finns ju så mkt annat roligt att göra. Som att gå på stan. Eller åka till Birsta. Eller träna. Och kanske städa.
Ja allt annat har jag då lyckats hinna med idag. Så får nog ta tag i pluggandet nu ist.

Har iaf shoppat lite inför jul idag. Massa ljus, mossa och lite allt möjligt. Bilder får ni se efter första advent.

I helgen när jag jobbade hade vi ett erbjudande på en stor ljuslykta för 29 kr. Jag som hade tänkt köpa en ändå, tänkte ju slå till direkt. Men såklart hade dom tagit slut redan på fredagen. Men som tur var hittade Martina en till i returvagnen. Lycka!

På Boom fick jag till slut köpa pläden som är så underbart mjuk och som jag har längtat efter. När jag stod och luktade på doftljusen hittar jag ett ljus som luktar gudomligt gott. Påminner mig om en underbar parfym. Ljuset heter trollbunden, och det var exakt vad jag blev och är. Trollbunden.








Nej, åter till juridiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0