Fredag

Hej bloggen och ni andra!

Idag är det fredag och det är väl ungefär lika skönt som vanligt. Tyvärr väntar jobbhelg, men det är bara att kämpa på. Idag har vi haft en till föreläsning. Skönt att det bara är en nästa vecka. Har även hunnit ut på Alnö och tagit en promenad med världens finaste hund, Selma.




Idag är en sådan fredag då jag bara vill vara själv. Tända ljus, titta på tv och läsa nån tidning. Jag skulle aldrig kunna bo i en studentkorridor tex. Jag tycker det är skönt att vara helt själv ibland, och då vill jag ha tyst. Ibland kan jag bli sjukt rastlös, men när jag vet att jag ska göra något vettigt dagen efter, så gör det inget.
 
Egentligen skulle jag behöva plugga ikväll, men trots att jag har varit och kanske är världens störta pluggheeest tänker jag inte göra det på en fredagkväll. Får bli på söndag och måndag ist.

Imorrgonkväll blir det iaf fest med jobbet. Annie fyller år och ska ha fest i Sidsjön, synd bara att jag börjar elva på söndag.


Näe, hejdå och trevlig fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0