Fredag

Helluuu!

Idag börjar jag inte förrän tolv, och slutar halv åtta. Snart ska jag gå ner och göra mitt första köp på Inter Flora, som ligger här längst ner i samma hus. Tänkte köpa mig en gravlykta och åka upp till Selånger ikväll. Brukar vara så fint där den här helgen.

Jobbar nu i fyra dagar till. Sen får jag äntligen en ledig en dag. Fast nu har jag kommit in i rytmen. Är bättre att jobba såhär regelbundet än att vara ledig i flera dagar. Så just nu känns det lättare att jobba på nåt vis. Känns bättre i plånboken om inte annat.


Nu sitter jag och diggar Millas Mirakel (hahahah?!?!) och önskar det vore sommen året runt. Ena dagen vill jag julpyssla och andra dagar vill jag ligga på playan. Men jag måste ju medge att sommar just nu skulle kännas lite bättre.

Hejdå





Kommentarer
Postat av: Anonym

fresh ;)

2010-11-08 @ 08:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0