En tisdag

Gooodmorgon fanzzzz!

Är det inte en härlig dag så säg. Tror visst att det är lite varmare idag också.

Idag står jag inför ett väldigt skönt pass. 12-16. Därefter ska jag åka hem till Fuxvägen och äta middag med min fader. Jag har nu bott i lägenheten en vecka. Och jag har inte gjort en enda måltid. Kokat ägg är det enda jag använt spisen till. Men det kommer bli ändring på det snart. Kommer ju behöva matlådor även jag.

Men idag blir det gröt till frukos/lunch. En gröt i en korvförpackning. En grötkorv!
Kom precis upp från ICA, köpte med mig lite mjölk och kanel dåråååå. Jag gillar mjölk. Och att mitt kylskåp är kallt. Jag gillar kall mjölk.
Något annat jag gillar är att jag bor så nära ICA. Det är overdeligt. Där finns även bankomat. Bra grejer. Här skulle ni ha bott. 

okej.


Och hörrni, nu har min outfit till halloween kommit. Jag Anna och Josefin kommer vara snyggast!




Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Jag gillar grötkorv! Bjud mig på det nån gång!

2010-10-26 @ 14:58:58
URL: http://annaspjuts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ovärderligt

2010-10-27 @ 00:27:49
Postat av: Suss

Tyst Martin!

2010-10-27 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0