Glasäpplen

Idag har jag varit ute i Birsta igen.
Det är tur att jag tycker att det här är det roligaste som finns, därför lessnar jag aldrig. Idag har jag införskaffat lite saker till badrummet, så det känns redan mycket fräschare.

Idag åt jag min första måltid i lägenheten. Utan bord och med plastbestick. En sallad från Ica. Det kanske inte ens räknas då..

Har även mailat på nångra möbler på blocket. Tänk vad mycket billigare det skulle bli. Men jag har inget tålamod, vill att dom ska svara helst NU. Ja jag vet, jag mailde för ungefär 10 sek sedan.


Om ungefär en timme ska jag hämta pappa på jobbet, sen blir det spinning. Var länge sedan jag tränade nu, så jag kommer förmoligen bli helt slut.

Heeejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0