Här är jag!

Hallå allesammans, everybody!

Undrar ni vart jag håller hus?
Det kan jag tala om för er. Jag har typ bott i Birsta i helgen.

I fredags slutade jag kl 18. Och har nog aldrig varit så glad över att få gå hem. När jag kom hem blev jag bjuden på tacoooooos ♥♥♥

Senare på kvällen åkte jag till lägenheten för att mäta lite väggar ovs.

På lördag morgon åkte jag till Birsta. Och vet ni vad. Jag fick med mig Jens. OMG! Tillhör inte vanligheterna må jag säga. Fick med mig rätt mycket möbler hem. Så det var vara till att åka hem och montera. Tog väl ett antal timmar. Vi tog en paus på Sibylla och fortsatte sedan igen. 

Upptäckte dock att jag hade köpt fel kökbord, så idag var jag på IKEA igen och lämnade tillbaka det. 

Så ikväll eller imorgon blir det väl meeer montering.

Och på tisdag ska jag äntligen köpa soffan.
Typiskt bara att det ska vara så svårt att hitta en tv-bänk som är ungefär 100 cm.

Jaja, vi hörs!




Eller föresten, jag vill passa på att tacka Jens för att han är så händig, tålmodig och snäll som hjälper mig med allt. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0