Lördag

Hej!
Jobbig lördag, hej.

Tror det blev peak idag på IKEA idag också. Tredje helgen i rad isf. Sjukt!
Lika lång dag imorgon. 9-19. And my back is killing me! Har dessutom suttit ensam i min lägenhet (utan musik) och monterat möbler i typ tre timmar. Ska nog dit imorgon efter jobbet också.

Nästa vecka blir det jobb mån, ons, tors, lör och sön.
Så om ni hade tänkt hälsa på, kanske det blir lite tight även nästa vecka. Men det kanske går att klämma in en snabbfika någon kväll :)

Justde, någon som vill hänga med till dollarstore på tisdag kanske? Har hört att Hudik ska vara bättre än Härnösand.


Kom precis hem till Jens. Men han är inte hemma, han borde dock komma snart. Pappa har främmande hemma, så jag vill inte vara där.
Näe nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig och kolla på tv.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0