Onsdag

Godmorgon!

Från och med nu ska jag skriva långsamt och läsa igenom två gånger innan jag publicerar. TRODDE INTE DET VAR NÅGON SOM BRYDDE SIG!! Hihi, Martin nu kommer jag vara efter dig och din särskriving mer än någonsin.
Så det så!




Idag har jag fått sovmorgon igen, början tolv även idag. Fast till 20. Är ganska skönt att slippa 5-10-passen, även fast det är då jag brukar ha roligast. Nästa vecka kommer bli tung, är endast ledig tisdag och det är ganska långa pass. Men lönen kommer bli fin och snart får vi även premielööööön :)


Ledig imorgon och fredag. Imorgon blir det en städ-och fixdag. På fredag blir det staden med Spjutarn.

Och ikväll ska jag tydligen på bio, men en annan Anna, Annapanna.

Ja, ha en trevlig onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0