Onsdag

Tack för alla röster! Men nu har jag fått tänka om helt, så jag får väl se hur det hela slutar.

Igår blev det roadtrip med Malin och Anna. Vi besökte Dollarstore, Albert och Herbert och även Hudiksvall city. Och jag fick väl med mig lite smått och gott hem. Hade sjukt roligt iallafall. Skattade så jag grinade på vägen hem.

Nu börjar det faktiskt likna något i lägenheten. Jag hade en jävla tur med gardinerna, behöver inte sy upp dom en centimeter. Alltså har jag ganska stora fönster med tanke på att IKEA gardiner är 2,5 m långa.

Imorgon jobbar jag heeela långa dagen, 10-20. Sen på fredag är jag ledig och då ska jag försöka få dit lite kläder och i helgen sover jag nog förmodligen min första natt där. Oooohhoooooooooh!

Och idag lyckades jag hitta alla kanaler på tv, vilket gjorde mig överlycklig!

Näe nu blir det tv och sängen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh no! En neger unge ;)

2010-10-14 @ 10:29:33
Postat av: Suss

hahahahah fan vad kul! :)

2010-10-14 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0