Tordag

Jag har inte tid med det här. Jag är och grejer i lägenheten mest. Men nu har jag köpt både tv-bänk, router och hdmi-kabel. Så snart har jag både tv och dator där. Soft!

Blir dock jobb heeeela helgen, så nu kommer det stå stilla med flytten i några dagar. Även här i bloggen skulle jag tro.

Fre 10-20
Lör 9-19
Sön 9-18


Blir mkt pengar den här helgen!

Idag är jag sjukt trött eftersom jag började 05.00 imorse. Så nu blir det lite sortering av ännu mer papper, sen sängen!





Senaste köpen:

Hemnesserien fråm IKEA.

HEMNES Tv-bänk vit Bredd: 110 cm Djup: 47 cm Höjd: 57 cm Max. belastning: 45 kg Max. bildstorlek platt-tv: 42 "

HEMNES Spegel vit Bredd: 74 cm Höjd: 165 cm
HEMNES Avlastningsbord vit Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0