VARNING! Bilder på lägenheten, ni som hellre ser den live första gången, BLUNDA!



Hej! Så länge kunde jag hålla mig borta.

Men jag har ju såå mkt att berätta. Har sovit tre nätter i lägenheten. Som tur var fick jag sällskap första natten. Men det går bra. Har haft lite problem med värmen, så vaktis kommer i början på nästa vecka.
Annars då?
Jo har har en ny bil!!
Kommer snart bilder på den också.
Vi håller även på att planera lite inför halloween, jag börjar grina om dräkten min inte är bra.
Men jaja, det får bli mer ingående någon annan dag, för nu är jag tillbaka!

Så nu ska ni få se bilder på lägenheten, enjoy!

Och kom och hälsa på mig också, jag har saft och bullar!









Det är ju inte riktigt klart än. Saknas bilder och tavlor. Även massa småplylar och inredning saknas. Men det är så gott som klart. Och jag är nöjd med mina 33,5 kvm.

Vi hörs, hejs!

Kommentarer
Postat av: Mallan

riktigt fin lägenhet :) kunde inte hålla mig tills jag får se den live, men kommer merän gärna på saft och bullar ändå :D

2010-10-22 @ 15:44:10
Postat av: martina

NAJJJS THOORS

2010-10-22 @ 19:12:15
URL: http://atmrtna.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Okeeej.. då kommer en kommentar så här i efterhand! =) SKITFIN lägenhet!! Bra joppat faster!!

2010-10-23 @ 12:19:40
Postat av: Suss

haha TACK ;)

2010-10-23 @ 12:22:39
Postat av: Annie

Jätte fint!!=))

2010-10-23 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0