Herregud!

HAHAHHAHAH åh herregud. Jag kan inte sluta skratta. Man blir ju brydd på vissa människor. Hur tänker man?

Anyhow, nu har jag varit på banken, betalat lägenheten och fixat hemförsäkring. Det går snabbt framåt. Det här med internet får någon teknisk människa hjälpa mig med. Jag är ju trots allt inte den mest tekiniska människan här i världen. Nog för att jag är bra intelligent, men allt kan jag inte, även fast jag förstår att många av er tror det. Höhö


Annars då? Josatt, de ä ba bra dårå. Jag tycker dock att det ör för lite bilder i den här bloggen. Ja gud så tråkigt! Vad vill ni se? Min vackra nuna? Min obäddade säng? You tell me. Men fler bilder på lägenheten får nu allt vänta lite på. Ni vettu, nyfikna i en strut.

Va, vad är det som händer?
Jag är nog hungrig. Och trött. Och imorgon ska jag upp fyra igen.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0