Lördag

Har precis kommi hem från stugan.

Åkte dit själv igår vid sextiden. När jag kom dit bäddade jag, högg ved och eldade. Neee, tänker ni nu, det kan inte vara möjligt. Jag som är halvt handlingsförlamad osv. Men jo det är sant! Jag lyckdes göra en brasa helt på egen hand. Har aldrig hänt förut.
Vid halv åtta började det mörkna, så jag tände massa ljus och gjorde i ordning chips och dipp, sen fick jag som tur var sällskap av Jens. Mys!

Vi kollade på Grown ups, inte vidare jättekul, men det fick duga.

Jag hade ju tänkt att ta världens sovmorgon. Men icke, det var någon som vaknade innan åtta..
Och jag kan ju aldrig somna om. Så det kanske får bli en liten powernap senare.

Nu sitter jag och väntar på pappa sen ska vi åka och hälsa på farmor.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0