Måndag

Det är behändigt att ta bussen från Granlo till Bergsåker. Jag klev ut utanför Jens port strax före nio, tar några steg över gatan. Hinner inte stå på busshållplastsen mer än 30 sek, innan bussen kommer. Tio min senare står jag i hallen hemma. 
Att man inte åker buss oftare. Jag som fortfarande åker på mitt barnkort...tihihi!


Idag ska säljaren till lägenheten ringa. Jag skulle inte bli brydd om dom har fått ett annat bud under helgen, eftersom lägenheten fortfarande ligger på blocket. Men ett muntligt avtal gäller lika mycket som ett skrifligt, det lärde jag mig på rättskunskapen. Problemet är bara att det är lite svårare att bevisa, you know. Men dom verkade vara ett par hyvens människor, så jag får hoppas att dom ringer idag.

Annars ska jag ta och ringa till vårdcentralen. Jag har fortfarande ont i ryggen. Det här är inte okej för mig. Tänk om det aldrig skulle gå över.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0