Monday morning

Hej allesammans!

Idag är det måndag och jag har ett långt jobbpass framför mig. 9.30-20. Men det ska nog gå bra.
Är inte allt för vanligt att jag jobbar fredag-fredag. Så jag kommer väl vara aningen trött i slutet av veckan. Men det kommer ju kännas himla skönt på fredag kl 18 när jag stämplar ut.

Och jag vill ha nycklen till lägenheten. Fast det är väl lika bra att ta den i helgen, kommer inte hinna det nåt iaf.

Nu sitter jag här och snorar och väntar på att min hemskt generösa pappa ska komma och skjutsa mig till jobbet.


 

Pappa och Eva var ute och plockade svamp igår. Jag ville också följa med ju.
Förra året fick vi kämpa för att få ihop halva korgen. Iår fick dom hur mkt som helst på mindre än två timmar. Och snäll som jag är hjälpte jag till och rensade medan jag kollade på ensam mamma söker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0