Onsdag


Japp, då har man jobbat färdig för idag. Jobb mellan 05.00 - 08.00. Efter det var det dags för Kick Off. Där fick vi ta del av en hel del underhållande föreställningar av våra härliga chefer, där dom verkligen bjöd på dem själva. Sen fick vi en föreläsning av en mkt bra talare från Naturskyddsföreningen. Det här med miljön är faktiskt ganska intressant.
 
Vi har även fått testa på att "jobba i resturangen". Vi fick göra våra egna tapas. Men där vid tolvtiden bröjade mitt tålamod drypa och jag ville bara gå hem. Vilket resulterade i att jag mest stod och hängde och bestämde mig för att göra mina egna "mackor" och sedan avvika. Vilket var helt rätt beslut. Jag orkar inte stå sist i en kö med 80 människor för att få en liten macka, som någon annan har gjort och som förmodligen inte ens skulle vara god. Faktiskt.

Så nu sitter jag här och ska försöka hålla mig från att somna. Eftersom jag börjar fem både torsdag och fredag är det bättre att jag sover ikväll ist för nu.

Så jag ska försöka sysselsätta mig på bästa sätt. Först blir det lunch, diskning och sen lite träning på friksis på det.

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0