Onsdag

Hej hej hallå!

Idag har jag varit ute i stugan med Anna, Alma och Selma. Vi har lekt i kojan, bakat kladdkaka och gått på upptäcksfärd. Sånt tycker jag fortfarande är roligt. Hittade massa roliga gamla grejer borta vid dom förfallna stugorna bortanför våran stuga.

Vid tretiden åkte vi till Bredsand och hälsade på farmor och farfar. Och nu har vi precis ätit middag och snart ska jag och pappa åka till Birsta.

Sen blir det final av fångarna på fortet. GO handbollslaget!!

Och ryggen värkar fortfarande. Men när jag pratade med dom från vårdcentralen sa dom att det var väldigt vanligt efter en krock. Men om det inte skulle ha gått över på en vecka skulle jag höra av mig igen.

Så på fredag och lördag blir det jobb.

Nu ska vi åka, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0