Söndag

Hej på er!

Jag har varit ledig i helgen och det har varit otroligt skönt.

I fredags var det Hoffmaestro och vi började med en jättetrevlig kväll hos Malin. Sen åkte vi in till stan vid halv tolv och vid ett började dom spela. Och som vanligt är det ett jävla drag när dom kör igång.
Bilder kommer sen.

Igår kväll blev det middag och tjejkväll med massa bergsåkersbrudar. Jennie, Elin, Vera, Frida, Sandra och Ida. Och som vanligt när Elin och Vera kör igång kan man inte låta bli att asgarva och skämmas med dom. Men hur kul som helst var det iaf, och det borde göras om snarast! Tjejsnack när det är som bäst!

Just nun sitter jag hemma hos Jens. Jag har lovat att hjälpa till att måla i hans kök.

Och för er som har missat det, ska jag flytta till stan om några veckor. Är så sjukt lycklig just nu. Lägenheten är skitsnygg. Ganska liten, men inte behöver jag mer än 33 kvm. Det är det här jag har längtat efter i flera år. Att få inreda min egna lägenhet. Det ska bli så kul att köpa soffa och köksbord och sånt. Men det roligaste är ju gardiner, och ljuslyktor och allt småplock. Kommer dock till en början bara använda det som finns på mitt rum just nu. Men det få duga så länge :)
Frågan är ju hur jag ska klara mig utan min underbara pappa?
Vad än ni säger, så finns det inget barn här i världen som tycker om sin förälder lika mkt som jag tycker om min pappa. Han är helt enklet bäst!
Jag kommer nog spendera ganska mkt tid på fuxvägen även fast min nya adress kommer bli Albäcksvägen 36.

Näe nu ska jag kika om Jens har något ätbart, vilket inte är speciellt troligt.

Ps. det finns även diskmaskin i lägenheten. Jag hade nästan sett fram emot att diska mina egna grejer, men det här är ju nästan för bra för att vara sant.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0