Söndag

Godmorgon!

Jobb igår, men idag är jag ledig.
Frågan är om man ska orka ta sig ut till svampskogen eller inte?

I fredags blev det surströmningskalas i stugan. Fy, jag fattar inte hur man kan äta det där. För mig blev det sik isället. Mkt bättre!


Vissa saker jag skriver i den här bloggen skriver jag bara för att irritera vissa människor, som jag råkar veta läser min blogg. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Iaf vid sånna här tillfällen. Ni som fattar, ja ni fattar.


Ja nog om det.

Nu har Jens åkt till stugan och ska stänga ner inför vintern.
ÅÅÅÅÅHHHHHH vad jag längtar till han kommer hem. Då blir det söndagsmys. Mymymymmmmmyyyyyys. Typ.


Vad blev det här för konstigt surr?
Just de. Ni fattar.



Nu blir det frukost.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0