Tisdag

Godmorgon!

Idag väntar ett skönt pass. 12-17. Tror visst att vi skulle bygga om något.
Förövrigt började dom att bygga julbutiken igår. Jag längtar tills den står färdig!! Har fått för mig att åretsjulgrejer kommer vara ännu finare än förra årets. Kul jul, så att säga.


Efter jobbet kanske vi ska åka till Alnö?
Vore trevligt att hälsa på Anna och Alma, var så länge sedan nu.

Och nu, vilken dag som helst, får jag nyckeln till längenheten. Så i helgen blir det flytt, flytt, flytt. Kommer hänga på IKEA mer än någonsin.

Har fått några erbjudanden om flytthjälp redan, hahaha ;)
Men det är mest bara kläder och smågrejer så jag tror jag klarar mig. Dock måste jag dra upp min säng fem våningar då hissen är pytteliten.


Klicka på fotot för att förstora det.

Utsikt från mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0