Kvällen

Mååndag!

Blev ingen långpromenad idag, utan jag sprang ist. Klapp på huvudet!

Har även varit hos Elin idag igen, och fixat till hövve mitt. Jag vette fan vad det vart, men något skumt måste det ha varit med bomben jag köpte. Men nu är jag scchnögg igen!


Snart börjar Ullared. Inte för att jag såg förra säsongen, men det är ju sånt himla ståhej runt det där, så jag tänkte ge det en chans. Den där Morgon verkar ju vara en hyvens kille iallafall. Ska mysa ner mig i sängen och ta mig ett glas oboy.

Imorgon blir det nog träning, kanske x 2. Vi får se. Sen blir det jobb och kick off (!?) på onsdag.



Sen har jag beställt en egen fin almanacka från
http://www.personligalmanacka.se/
Fin va?


Godnatt i förväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0