Torsdag

Puuh, ännu en tidig morgon har jag klarat av. Fick jobba över idag också, sen blev det ett avdelningsmöte på en timme.
Imorgon är sista tidiga dagen den här veckan, så på lördag ska jag sova ut! Och på söndag blir det långpass, 9-19.
Efter jobbet imorgon blir det fredagsfika med Josse och Sickan, det var inte igår kan jag säga, så det ska bli trevligt värre.





Nu över till något helt annat. Adrian Lux. Kan han göra en dålig låt? Nej, verkar inte så! Lyssna på nya Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit. Sjut bra låt! Förövrigt har jag tjatat på er att lyssna på hans andra hit, Strawberry och videon till denna. LOVLEY! Det är Those danings days-Rebecka som sjunger!
Anyway, lyssna and do it now!



Klick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0