13.02

Nu luktur det syren i min hall. Gud så gott!

Det luktar något helt annat om mina fötter. Så nu blir det dusch, lunch och sen kilar jag ner på stan.

På torsdag ska jag klippa mig och färga utväxten. Eftersom bästa Elin ska bli mamma, typ när som helst, har jag bokat tid hos Pia. Henne klippte jag mig alltid hos hemma på Fuxvägen. En hundring för slingor och klippning, det var tider det.
Andra tider nu, men det blir perfekt till helgen iaf. Frågan är om jag ska klippa till det korta på sidan eller om jag ska spara ut det. Vad tycker ni?




Och imorgon ska jag nog gå och köpa mig en ny iPhone. Har fått ersättning nu, tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker du passar grymt bra i det snaggade på sidan. Jag har länge funderat på att göra det själv men aldrig riktigt kommit till skott. När jag ser dig blir jag dock jäävligt sugen på att fixa snagget! :)

2011-04-04 @ 19:19:14
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: martin-a

KORT SÅKLART! hot hot hot !

2011-04-04 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0