17.45

Nu är jag på bättre humör. Det svänger snabbt ska ni veta. Får se hur länge det håller i sig.

Seck och Jennie joynade också på fikan. Mycket trevligt.

Nu har jag precis kommit hem, har varit och lämnat in bilen till pappas arbetskompis, så förhoppningsvis är den fixad tills ikväll. Så då slipper jag stinka bensin.


Kl sex ska jag infinna mig nera på stan igen, biteline närmare bestämt.




Just nu sitter jag och övar på att höja på mitt ena ögonbryn. Tänkte göra en video med bara ansiktsuttryck. Har hört att jag är rätt ful, så det kan ju bli spännande att se. Ska ha denna låt som bakgrundsmusik. Detektivbyrån – Kärlekens Alla Färjor


Succé.

Nu nu måste jag gå ner!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Tycker du ser jääävligt bra ut! ;D

2011-04-02 @ 20:26:47
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0