Godnatt

Hej!

Jag är ledig imorgon. Då ska jag åka hem till Bergsåker. Jag ska åka ner på Evonella och köpa blommar och passa på att steka i solen lite också. Skönt det ska bli!

Det gick bra att springa iaf, blev inte nån speciellt lång sträcka. Det orkar jag inte än, dessutom blev jag bajsnödig. True story.

Nu sitter jag här i min morgonrock, dricker ett glas med svag oboy (jag gillar svaga saker, svag saft och svaga groggar) med sugrör och ska snart krypa ner i sängen. Mysigt.
Och om en stund blir det ännu mysigare!



Titta bara på min mysiga och obäddade säng.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Sussie du är bara så sjukt kul!!! hahahahaha...

2011-04-27 @ 21:06:38
Postat av: Annapanna

Sussie! Du är bara så sjukt kul!!! HAHAHAHA!!

2011-04-27 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0