Helgen

Nu känns det som att det kommer bli lungt för mig ett tag framöver. Fast det säger jag jämt, men nu hoppas jag på jobb nästa helg.

Utgång i onsdags, fredagsmys med vin i fredags och personalfest igår.

Iofs åkte jag hem rätt tidigt igår. Jens kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig och åt chips istället. Eller ja, jag somnade nog rätt snabbt framför tv:n. Kände att det var lika bra så, även fast jag hade riktigt kul innan jag åkte hem.

Dagen har spenderats i sängen. Skönt att ligga och kolla på film en hel söndag. Tog en paus och åkte hem till pappa och åt. Men nu blir det duschen, sen hoppas jag på att det blir mer film. Är typ det enda jag orkar med idag.


Imorgon blir det iaf jobb, skönt det!

Trevlig söndag!




Sen var det någon som kommenterade och frågade vilka bloggar jag läser?
Vet inte om det är så intressant, men jag läser mest random fotobloggar och lite sånt. Dom flesta av mina vänner har slutat blogga. Så dom enda bloggar jag läser bland bekanta är Elins, Anna L, Martin, Martinas och Ronjas.
Så var det med det. 

Men om det är någon av er som läser som tycker att jag borde följa er blogg, säg till! ;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Härligt härligt! :D

2011-04-10 @ 19:44:48
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0