I'll be yours

Amen hallå där!



Onsdag då, och jag börjar kl 16.

Men för att ni inte ska missa något i mitt liv ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.
I måndags jobbade jag morgon, sen åkte jag hem för att göra mig i ordning för ett lunchpass med Jennie.
Till middag gjorde jag stuvade makaroner och korv. Efter middagen blev det en nästan två timmars lång promenad med Martin till Sidsjön och tillbaka. Blir nog fler sånna svängar, vet inte om jag vill gå så långt själv. Men har man sällskap kan man ju gå nästan hur långt som helst. Och med bra sällskap ännu längre. Dvs jag gillar Martin.
När jag kom hem la jag mig i badet. Ibland är det skönt med ett badkar, men det skulle nog vara bra med en tvättmaskin också.

Tisdag då. Började med att sova ut. Till nio.
Sen kom farfar och jag hjälpte han att flytta massa möbler till sin nya lägenhet. Vi hann även att hälsa på farmor en stund. Efter det åkte jag ner på stan och träffade Jennie för en lunch, mkt trevligt som vanligt! Subway i Härnta snart eller?
När vi skildes åt gick jag in på telia och köpte mig en ny bäbis. Iphone ♥

Kvart i fem träffade jag Anna nere på stan för att kolla in giffarna och hennes karl Freddan. Direkt efter matchen gick vi till Waynes och upptäckte att Fredrik Wikingsson satt i bordet bredvid. En stund senare dock Malin och Emma upp. Eftersom det spöregnade när vi skulle gå hem, fick jag skjuts av Emma. Tack för det!
Sen avslutades kvällen på bästa sätt.

Idag är jag inte lika pigg som igår, men humöret håller i sig. Vaknade vid halv sju och kunde inte somna om.
Så nu sitter jag här och ska ladda hem lite ny musik till usb:n i bilen. Sen ska jag gå ner på pappas jobb och fixa en kopia av det nya kvittot till telefon. Lunchjumpa ska jag hinna med innan jobbet och sen ikväll tror jag visst det blir spelkväll. Hos mig?

Åh herregud. Imorgon ska jag klippa mig. Och inte har jag hunnit städa lägenheten eller köpa något att ha på mig till på lördag heller.
Dessutom vill jag se Those dancing days på Stads på fredag. I love them!




Jag bjuder på en låt för att ni orkade ta er i genom texten!
Those Dancing Days – I'll Be Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0