Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini

Hejhej hallå!

Mysig dag igår. Efter många om och men hämtade jag upp Malin och Emma och for ut med Alnö. Första stopp blev ICA, och när dom endast hade sallader som gick ut för tre dagar sedan betsämde vi oss för att inta vår lunch i Hamnstugan. Sagt och gjort. Det blev våfflor för min del, igen. Trots att man fick göra dom själv. Men det var mindre folk den här gången, så det gick fint.
Efter att ha suttit och stekt en stund på uteserverningen bertämde vi oss för att åka vidare till någon strand. Det skulle vi inte ha gjort. För där var det bara kallt och blåsigt. Så vi tog vårt pick och pack och åkte till stan och ån isället. Inte bättre där heller. Fick bli en tripp på stan ist, där jag införskffade mig en pricking bikini från MQ.
Sen bar det av hem till Bergsåker, där var det minsann mycket varmare. Och dessutom blev jag bjuden på gomiddag av pappa.



Kvällen avslutades med både Donken och Max-driven. Så går det när man är på jakt efter milkshake.


Idag blir det jobb igen. Men först ska jag ut på Alnö och ta en promenad med Selmis!
Idag firar det "nya" IKEA-varuhuset 5 år! Vi kommer bla ha servetter, värmeljus och plädar för endast 5 kr!

KOM OCH KÖP!
Och hälsa på mig.


Nä nu blir det frulle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0