Löpning nästa!

Idag bjöds det på tårta på jobbet. Dessutom fick vi med oss en påse hem fullproppad med massa onyttigt. Under påskhelgen har vi blivit bjuden på godis. Så nu får det fan räcka! Nu är skorna knutna och iPoden laddad. Här ska det löpas!!
Fast nu kom jag på att jag kan ju lyssna på spotify i iPhonen. Fast den är ju så klumpig..dock bästa peppmusiken!

Aja, tänkte ta med en tur längs järnvägen bort mot Nacksta. Så om ni inte hör av mig på några dagar, kan ni ju ta en sväng förbi där och kolla så jag inte har dött i nån buske.


Hejpa!



Kommentarer
Postat av: Misputitos

Hello admin, nice site you have!

2011-05-25 @ 20:24:50
URL: http://misputitos.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0