Måndag

Godmorgon!

Har precis kommit hem från jobbet och Birsta. Har jobbat fyra timmar nu på morgon, alltid något. Blev även jobb i helgen. I lördags blev det film hemma hos Emma, med Tobbe och hans kompis. Och igår efter jobbet åkte jag till Granlo och fick mig en chipsmiddag och lite film till det. Inte helt fel, filmen sög dock.

Nu sitter jag och glider runt på några inredningssidor. Tänkte göra om lite i köket, byta ut det svarta mot vitt. Snart sommar ju! Helst vill jag ha hissgardiner, men det är ju typ omöjligt att hitta 150 cm, så det får nog kanske bli en vanlig kappa.


Men nu ska jag på lunchjympa med Jennie. Kanske traskar ner på stan efter det.

Måste hitta något att ha på mig till lördag också. Tema: Festfin.
Vad det nu innebär..


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0