Onsdag

God förmiddag!

Har precis kommit hem från jobbet. Blev inte mkt sömn i natt, somnade runt halv två kanske. Men imorgon ska jag upp samma tid, så ikväll ska jag fan gå och lägga mig när jag kommer hem från Alnö.

Jag och pappa ska nämligen vara barnvakt åt Alma ikväll igen. Jag är ju inte den piggaste idag, men jag hoppas det går bra ändå.

Snart ska jag ner på stan och käka lunch med Ellen och Jennie, så det blir ingen träning idag heller.
Får bli imorgon ist.

Nä, nu ska jag hoppa ur arbetskläderna.
Hörs!


Just de, har köpt en till pippitröja. Jag älskar dom!



Oj, kolla vad kort hår jag ser ut att ha. Undra om jag skulle passa i en September-frilla?


Kommentarer
Postat av: Anna Spjut

Jaaaa vad snygg du blev i den frillan ;) den måste du testa nån gång!

2011-04-13 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0