Påskdagen

Söndag!

Sjukt bra väder, jag vill bara ligga ute någonstans och njuta. Äta picknick och mysa. Men icke. Här blir det jobb mellan 10-19. Imorgon är jag dock ledig, hoppas på bra väder då också. Och nästa helg såklart!

Igår åkte jag ut till stugan efter jobbet, sen åkte jag hem. Bytte om till mina bästaste pyjamas byxor. La mig i sängen och tänkte att här kommer jag nog ligga resten av kvällen. Men icke, Ellen frågade om jag kunde skjutsa henne till Bosvedjan och snäll som man är ställer man upp ;)
ist för att åka hem tänkte jag ta en sväng förbi Rasmus som hade fest. En sväng utevecklades till två timmar plus en stund på aveny. Blev dock bara vatten för mig, så nu är jag pigg som bara den. Till skillad från Johnny! haha

Nu blir det frukost, sen åker jag och spenderar dagen i den blå kuben!


Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0