Tisdag

Hejsan hej!

Nu har jag precis sökt till Mittunivesrtitet till hösten. Och nu ska jag banne mig börja också. Måste ju testa iaf!

Vad har hänt sen igår morse då?

Jorå sattni, det ska jag tala om för er.

Jobbade som sagt igår, hade massor att göra så dagen fick jättefort. Kom hem, käkade middag, fick ett sms av Martin. Vi tog en promenad runt Sidsjön. Det skulle vi inte ha gjort. Det var slask och snö och lera. Och smidig som är jag är lyckades jag kliva rätt ner i diket och dränka halva mitt ben. Sipprade mysigt mellan tårna resten av vägen!

Idag har jag varit hemma hos farfar och han har hjälpt mig att byta däck. Sen åkte jag ut till Birsta en stund. Så nu har jag köpt små söta ägg, måste bara fixa påskriset också. Får blir till att gå upp till skogen någon dag i veckan.

När pappa slutar ska jag hem till Bergsåker. Tänkte tvätta bilen, har inte gjort det på hela vintern. Avfettning for the win! Sen ska vi åka och hjälpa farfar lite i lägenheten.

Och imorgon börjar jag 05.00. Så ikväll blir det läggdags efter DH.

Hejdå!



Men just det, här har ni bilderna jag framkallade till mina ramar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0