Torsdag

Hej!

Har jobbat 5-10 idag också. Efter jobbet åkte jag till Bergsåker där jag hade tänkt hjälpa pappa med diverse saker. Han hade dock redan gjort allt, så vi satte oss ute på altan och solade istället. Det blev ritkigt varmt och jag tror till och med att jag råkande slumra till ett tag. Har redan fått färg i ansiktet. Imorgon tänkte jag åka dit och sola lite till, men jag vet inte om jag vågar, blir ju så lätt röd.

Nu har jag precis käkat lunch och nu skulle jag behöva sova. Måste säga att det verkligen tar emot när det är sånt här fint väder, men jag måste vara pigg tills ikväll. För då blir det nämligen vin och ostkväll hemma hos Spjutarn nere på Nybrogatan. Fröken Tumfart och Edwardsson ska också joyna, himla trevligt!


Jag sov ju riktigt gott i natt faktiskt, även fast det inte blev så många timmar. Så jag ska göra ett försök nu, somnar jag inte på en halvtimme är jag inte trött nog. Då går jag ut och plockar påskris isället!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0