Torsdag

Godmorgon!

Igår blev det visst en liten utgång. Vi började med en spelkväll hos mig. Joss, Elin, Vera och Jennie. Lite senare kom fyra karlar och gjorde oss sällskap, eller var dom fem? Behöver aif inte nämna mer om dom.

Vi hamnade iaf på Memento, trots 50 kr i inträde. Snål som man är!

Nu har jag städat lägenheten igen. Fattar inte varför jag städar innan fester, men sån är jag. Otroligt skönt med diskamaskin sånna här gånger.

Kl 13 ska jag klippa mig och färga utväxten, skönt!

Så då måste jag passa på att gratta Elin och Olle till underbara Svea!

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi har också diskmaskin och det är ju sååå underbart när man har haft fest eller middag. Det bör alla ha! :)

2011-04-07 @ 11:36:18
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0