The weekend

Vilken lovley helg!

Jobb 9-20 i fredags. Skyndade mig hem och gjorde mig i ordning. Hämtade upp Emma, sen killarna och till slut kom även Martina. Jag som inte skulle ut den här helgen, men nu blev det så iaf och jag hade faktiskt sjukt kul.

I lördags åkte jag ut till stugan med familjen, vilket härligt väder det var. På kvällen försökte Simone och Ellen tvinga med mig på en till utgång. Men jag pallade verkligen inte. Gick dit en stund med spel och toapapper, haha det är tur att vi bor nära varann. Jag gick hem rätt tidigt och jag måste säga att det är rätt skönt att vakna upp en söndag utan att vara bakis och utan att behöva åka till jobbet. När jag kommer hem var Jens redan där och jag fick lite filmsällskap.

Stefan ringde för en stund sen, ska åka dit om en timme. Sen ska vi ut på Spikarna och hamnstugan för att äta våfflor!

Nu ska jag byta om och åka till Birsta innan jag drar ut till Alnö.

Tjaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0