08.49

Godmogron!

Idag jobbar jag för sista gången innan jag börjar i skolan. Men förhoppningsvis kommer jag hinna jobba lite då och då under hela höstterminen också. Idag börjar jag inte förrän fem, så jag hade tänkt hinna med diverse innan.
Kl tolv ska jag vara nere på stan och möta upp en tjej som läser andra året på info&PR. Jag ska köpa mig lite kurslitteratur tänkte jag. Billigare på så vis.

Sen imorgon börjar nollningen. Har inte bestämt om jag ska vara med eller inte. Det är grillning som står på schemat och vädret är ju såsär. På lördag dock, då är det internationell puprunda på kåren (vad det nu innebär).
Ska bli kul att träffa massa nya människor, men det känns samtidigt skönt att jag "känner" några stycken redan nu innan.


Trevlig torsdag på er!







update.
Nu känner jag mig bra dum. Ringde precis till tele2s kundtjänst. Ett knapptryck på dosan och allt var som vanligt igen. Den här gången behöhövde jag dock inte sitta i telefonkö i 40 min och fick prata med en jättetrevlig kille. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0