Helgen

Tja!

I fredags slutade jag 20, sen åkte jag en snabbis på marknaden. Kvällen spenderades på akuten med stackars lillfarmor :(


I lördags åkte jag ut till Allsta och kollade in Stefan och Annas hus för första gången. Jättemysigt och det kommer bli ännu bättre när allt är klart.
Hann inte stanna allt för länge innan jag var tvungen att bege mig mot stan igen och möta upp Vickan och Vera för att göra oss iordning.
Garagefest i Töva stod på schemat. Vi tre skulle stå i baren och servera över 100 pers hela kvällen. Rockabillytema. Stor bar och stor scen. Jag hade sjukt kul måste jag säga, även fast jag var lite nervös i början.

Idag har jag varit ute i Alltsa igen. Tryckt en bakispizza har jag också gjort.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fundera ut någon middag.


Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Snyggingar! Alltid kul med raggarfest ;P

2011-08-21 @ 20:48:44
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0