It still hits me like a rock!

Heej!

Nu skulle man väl kunna säga att sommaren snart är slut. Vissa dagar känns det som att vi är en bra bit in på hösten, och det syns inte allra minst i alla butiker. Det börjar alltid klia i mina fingrar såhär års. Blir sugen på att köpa halsdukar och stickade vantar. Tända ljus och slå igång Lars Winnerbäck på spotify.
Känslan brukar dock inte hålla i sig speciellt länge. Ungefär till första gången jag drar på mig den där stickiga koftan och måste börja skrapa bilfan.


Men än är det augusti, kanske hinner man med ännu några soliga och varma dagar.

Nu vill jag ut i skogen och ta nya bilder och byta ut alla foton här hemma. Jag vill plocka svamp och baka hallonpaj. Får försöka hinna med lite sånt i helgen.



Tumblr_lnlzjfll5c1qfly3po1_500_large
http://weheartit.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0