Jag är trött

Hej!

Tänkte berätta lite om gårdagen. Alla nollor och faddrar samlades först på skolgården. Därefter blev vi indelade i våra faddergrupper. Alla gick år varsitt håll och blev bjudna på mat hos sina faddrar. Under kvällen fick vi två uppdrag. Det ena var att komma på ett namn åt gruppen och det andra var att göra om en låttext, som man sedan skulle framföra för alla generalerna och andra. Jag som hade tänkt att vara nykter ändrade mig ganska snabbt efter att uppdragen hade avslöjats. Vi blev bjuden på både vin och grogg, så jag tackade och tog emot.
Vår grupp heter 0:ans GULD och vi framförde " Vi ska fjäska hela natten, fjäska hela dan.."
Eftersom vi bara var tre fick vi verkligen ta i från tårna. Vi fick börja och tur var väl det, skönt att ha det gjort liksom.
Det blev en hel del sånger, både från alla grupper och fyllevisor. Vi stod på borden och sjöng och jag hade verkliigen skitkul!!
Senare på kvällen träffade jag Vera, och då vet man ju hur det brukar gå. Blev väl och shot och massa dans. Kan meddela att det inte var allt för kul att kliva upp kl sju imorse. Men det var det nog värt!

Idag har vi varit på vår första föreläsning. Och jag tyckte den var riktigt intressant, och det känns så skönt!
Imorgon är det föreläsning igen, sen fixarmässa på kåren.

Börjar inte förrän 10.15 imorgon, så nu ska jag lägga mig i sängen, slå på  tv:n och bara vara. 
LOVLEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0