Måndag

Jag har upptäckt något fruktansvärt. Typ hälften av låtarna jag ligger in på mina listor på Spotify syns inte från era. Testade att ansluta till facebook igen, får se om det funkar. Just nu har jag 109 tracks på Vildhjärta-listan, hur många kan ni se?

Passar på att bjuda på tre awesome songs, för att gottgöra er!


Rebecca & Fiona – If She Was Away
CSS – Hits Me Like A Rock
Mark Ronson & The Business Intl – Somebody To Love Me

Nu, efter peppande kommentarer från Ronja och några på jobbet, känner jag mig mindre nervös för skolstarten. Det kommer ju bli kul! Och skulle det inte kännas rätt, är det bara att sluta. Svårare än så är det inte.


Imorgon är jag ledig.


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det kommer bli grymt! Skriv gärna och berätta hur det går :) Kram

2011-08-21 @ 20:45:43
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0