Måndag

Godkväll!


Idag sov jag länge. Har sovit så himla gott i natt. Vaknade inte förrän hlav tolv, det brukar aldrig hända.

Jag drog i väg ett sms till Ellen och frågade om hon ville leka med mig, och det ville hon. Vi tog en sväng på en loppis i stan, sen Pias idéskåp uppe på Östermalm, lunch och shoppning på IKEA innan vi åkte till Granlo igen. Vi ska även ha en pysseldag snart, mys det!

Vid fyra kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till Alnö för att hämta Alma och sen ut till huset i Alltsa. Fick mig lite middag innan Emma och Anna kom och plockade upp mig. Vi for till Granlo för att hämta upp Malin. Sen får vi inåt landet för att leta loppisar. Vi hittade en i Oxsta, men den såg inge vidare ut. Till slut hamnade vi på Ånäsvallen där Annas visste någon tjej från Matfors som skulle spela mot Kovland. Men vi hann inte vara där länge innan himlen öppnade sig och regnet bara öste ner.

Vi for vidare mot Big Boy innan vi skiljdes åt och gjorde kväll.

Imorgon blir det nog svampplock med samma gäng!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0