Måndag

Hej bloggen!

Vad dålig jag är på att uppdatera. Blir mer uppdatering på vardagarna, på helgerna har jag så mkt annat roligt för mig.

Helgen har bestått av jobb, till sena kvällen. Likaså idag. Till stägning.

I fredags blev det en liten grillning hos Veronica, lika roligt som vanligt. Vi hann väl in ungefär en halvtimme på  Svenssons, sen var det bara att kuta hem i regnet.

Annars har det blivit mkt film och chill den här helgen.


Idag blir det som sagt jobb, annars har jag inte så mkt planerat den här veckan. Ska ta mig till Birsta någon ledig dag och köpa mig en sängkappa. Och lite nya kuddar och grejer.

Det var allt för just nu, blir mer uppdatering ikväll!

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0