Onsdag

Jag funderar på att byta blogg. Till Wordpress (Elin har inspirerat mig). Till Worspress kan jag ta med alla inlägg och dom har en app, så man kan blogga från mobilen.
Blir så less på blogg. se som aldrig fixar det. Kanske dock är lite klurigare med webbdesignen, men man lär väl sig.

Ska bara försöka komma på ett bra namn så kanske det blir ett byte här i höst.


Idág är jag ledig igen. Har precis tagit en morgonpromenad. Nu är det dags för frukost/lunch.

Vi ska byta ytterdörrar här i huset, och dom ska börja idag. Jag glömde dock bort att kvittera mina nycklar, så jag hoppas för guds skull som inte kommer till min lägenhet idag.


Ikväll ska jag hämta Alma på dagis och imorgon blir det jobb igen.


Hejpa!






ps. Nycklarna kom precis och plingade på dörren. Det är ordning på den här föreningen! I Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0