Onsdag

Heeej!

Föreläsning till tolv idag, sen gick några från klassen till stan för att käka lunch. Sushi. Jag har aldrig tidigare ätit det, och det det finns en anledning till det. Var rätt säker på att jag inte skulle gilla det. Men jag testade ändå, för att ha det gjort liksom. Och nej, det var ingen höjdare. Visst, det gick ner, men det var tur att jag inte var så hungrig.

Efter lunchen gick vi på fixarmässa på kåren. Köpte biljett till morgondagens sittning. Det kan bli riktigt kul. Vi är några tjejer som ska träffas innan och göra oss i ordning och dricka lite vin. Mys!

Hade tur och hamande i gruppen som börjar senast på fredag.

Ikväll får jag se vad det blir!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Man är ALLTID emot sushi första gången, det smakar alltid vidrigt då. Tro mig när jag säger att man ÄLSKAR det efter 3-4:e gången. Jag har jobbat på sushibar i två år och av erfarenhet kan jag säga att det sällan slår fel. Gott gott gott! :D

2011-08-31 @ 20:36:06
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0